ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Κεφάλαιο 14ο
1 ΤΟΝ ΔΕ ΑΣΘΕΝΟΥΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΠΡΟΣΔΕΧΕΣΘΕ ΟΥΧΙ ΕΙΣ ΦΙΛΟΝΕΙΚΙΑΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΩΝ
2 ΑΛΛΟΣ ΜΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΤΡΩΓΗ ΠΑΝΤΑ Ο ΔΕ ΑΣΘΕΝΩΝ ΤΡΩΓΕΙ ΛΑΧΑΝΑ
3 Ο ΤΡΩΓΩΝ ΑΣ ΜΗ ΚΑΤΑΦΡΟΝΗ ΤΟΝ ΜΗ ΤΡΩΓΟΝΤΑ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΤΡΩΓΩΝ ΑΣ ΜΗ ΚΡΙΝΗ ΤΟΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΡΟΣΕΔΕΧΘΗ ΑΥΤΟΝ
4 ΣΥ ΤΙΣ ΕΙΣΑΙ ΟΣΤΙΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΞΕΝΟΝ ΔΟΥΛΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΚΥΡΙΟΝ ΙΣΤΑΤΑΙ Η ΠΙΠΤΕΙ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑΘΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΝΑ ΣΤΗΣΗ ΑΥΤΟΝ
5 ΑΛΛΟΣ ΜΕΝ ΚΡΙΝΕΙ ΜΙΑΝ ΗΜΕΡΑΝ ΑΓΙΩΤΕΡΑΝ ΠΑΡΑ ΑΛΛΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΑΛΛΟΣ ΔΕ ΚΡΙΝΕΙ ΙΣΗΝ ΠΑΣΑΝ ΗΜΕΡΑΝ ΑΣ ΗΝΑΙ ΕΚΑΣΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΝΟΥΝ
6 Ο ΠΑΡΑΤΗΡΩΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΑΥΤΗΝ Ο ΤΡΩΓΩΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΤΡΩΓΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΤΡΩΓΩΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ
7 ΔΙΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΞ ΗΜΩΝ ΖΗ ΔΙ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ ΔΙ ΕΑΥΤΟΝ
8 ΕΠΕΙΔΗ ΕΑΝ ΤΕ ΖΩΜΕΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΖΩΜΕΝ ΕΑΝ ΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΩΜΕΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΑΠΟΘΝΗΣΚΟΜΕΝ ΕΑΝ ΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΖΩΜΕΝ ΕΑΝ ΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΩΜΕΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΙΜΕΘΑ
9 ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΖΗΣΕ ΔΙΑ ΝΑ ΗΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΖΩΝΤΩΝ
10 ΣΥ ΔΕ ΔΙΑ ΤΙ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΣΟΥ Η ΚΑΙ ΣΥ ΔΙΑ ΤΙ ΕΞΟΥΘΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΝΤΕΣ ΗΜΕΙΣ ΘΕΛΟΜΕΝ ΠΑΡΑΣΤΑΘΗ ΕΙΣ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
11 ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΖΩ ΕΓΩ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣ ΕΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΜΨΕΙ ΠΑΝ ΓΟΝΥ ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΓΛΩΣΣΑ ΘΕΛΕΙ ΔΟΞΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ
12 ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΣΤΟΣ ΗΜΩΝ ΠΕΡΙ ΕΑΥΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ
13 ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΜΗ ΚΡΙΝΩΜΕΝ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΟ ΚΡΙΝΑΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΒΑΛΛΗΤΕ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ Η ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ
14 ΕΞΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΙΗΣΟΥ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΝ ΑΦ ΕΑΥΤΟΥ ΕΙΜΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΣΤΙΣ ΣΤΟΧΑΖΕΤΑΙ ΤΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΝ ΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΝ
15 ΕΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ ΛΥΠΗΤΑΙ ΔΙΑ ΦΑΓΗΤΟΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΠΑΤΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑ ΑΓΑΠΗΝ ΜΗ ΦΕΡΕ ΕΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑΝ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟΝ ΣΟΥ ΕΚΕΙΝΟΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΕΘΑΝΕΝ
16 ΑΣ ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΗΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝ ΣΑΣ
17 ΔΙΟΤΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΣΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΙΣ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ
18 ΕΠΕΙΔΗ Ο ΔΟΥΛΕΥΩΝ ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΥΑΡΕΣΤΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΕΥΔΟΚΙΜΕΙ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ
19 ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΖΗΤΩΜΕΝ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΝ ΑΛΛΗΛΩΝ
20 ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΦΑΓΗΤΟΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΚΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΟΣΤΙΣ ΤΡΩΓΕΙ ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ
21 ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΦΑΓΗΣ ΚΡΕΑΣ ΜΗΔΕ ΝΑ ΠΙΗΣ ΟΙΝΟΝ ΜΗΔΕ ΝΑ ΠΡΑΞΗΣ ΤΙ ΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΚΟΠΤΕΙ Η ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙ
22 ΣΥ ΠΙΣΤΙΝ ΕΧΕΙΣ ΕΧΕ ΑΥΤΗΝ ΕΝΤΟΣ ΣΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΟΣΤΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ
23 ΟΣΤΙΣ ΟΜΩΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΑΝ ΦΑΓΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΙ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ