ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΙΑΚΩΒΟΥ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

ΙΑΚΩΒΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Κεφάλαιο 1ο

1 ΙΑΚΩΒΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΔΩΔΕΚΑ ΦΥΛΑΣ ΤΑΣ ΔΙΕΣΠΑΡΜΕΝΑΣ ΧΑΙΡΕΙΝ

2 ΠΑΣΑΝ ΧΑΡΑΝ ΝΟΜΙΣΑΤΕ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΠΕΣΗΤΕ ΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ

3 ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΟΤΙ Η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΑΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗΝ

4 Η ΔΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΣ ΕΧΗ ΕΡΓΟΝ ΤΕΛΕΙΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΗΣΘΕ ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΜΗ ΟΝΤΕΣ ΕΙΣ ΜΗΔΕΝ ΕΛΛΙΠΕΙΣ

5 ΕΑΝ ΔΕ ΤΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΗΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΣ ΖΗΤΗ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΔΙΔΟΝΤΟΣ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΠΛΟΥΣΙΩΣ ΚΑΙ ΜΗ ΟΝΕΙΔΙΖΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΔΟΘΗ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ

6 ΑΣ ΖΗΤΗ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΣΤΑΖΗ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΔΙΣΤΑΖΩΝ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΥΜΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΝ ΥΠΟ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΡΑΤΤΟΜΕΝΟΝ

7 ΔΙΟΤΙ ΑΣ ΜΗ ΝΟΜΙΖΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

8 ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΓΝΩΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ ΕΝ ΠΑΣΑΙΣ ΤΑΙΣ ΟΔΟΙΣ ΑΥΤΟΥ

9 ΑΣ ΚΑΥΧΑΤΑΙ ΔΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΥΤΟΥ

10 Ο ΔΕ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΙΝ ΑΥΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΩΣ ΑΝΘΟΣ ΧΟΡΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ

11 ΔΙΟΤΙ ΑΝΕΤΕΙΛΕΝ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ ΚΑΙ ΕΞΗΡΑΝΕ ΤΟΝ ΧΟΡΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΞΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΗΦΑΝΙΣΘΗ ΟΥΤΩ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΑΡΑΝΘΗ ΕΝ ΤΑΙΣ ΟΔΟΙΣ ΑΥΤΟΥ

12 ΜΑΚΑΡΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΣΤΙΣ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ ΔΙΟΤΙ ΑΦΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΘΗ ΘΕΛΕΙ ΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΕΣΧΕΘΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ

13 ΜΗΔΕΙΣ ΠΕΙΡΑΖΟΜΕΝΟΣ ΑΣ ΛΕΓΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΕΙΡΑΖΟΜΑΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑΣΤΟΣ ΚΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΥΔΕΝΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ

14 ΠΕΙΡΑΖΕΤΑΙ ΔΕ ΕΚΑΣΤΟΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΛΕΑΖΟΜΕΝΟΣ

15 ΕΠΕΙΤΑ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΑΦΟΥ ΣΥΛΛΑΒΗ ΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑΝ Η ΔΕ ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΙΣΑ ΓΕΝΝΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟΝ

16 ΜΗ ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΙ

17 ΠΑΣΑ ΔΟΣΙΣ ΑΓΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΝ ΔΩΡΗΜΑ ΤΕΛΕΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΘΕΝ ΚΑΤΑΒΑΙΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΙΩΣΙΣ Η ΣΚΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ

18 ΕΞ ΙΔΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΗΣΕΩΣ ΕΓΕΝΝΗΣΕΝ ΗΜΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΔΙΑ ΝΑ ΗΜΕΘΑ ΗΜΕΙΣ ΑΠΑΡΧΗ ΤΙΣ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΥ

19 ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΑΧΥΣ ΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΗ ΒΡΑΔΥΣ ΕΙΣ ΤΟ ΝΑ ΛΑΛΗ ΒΡΑΔΥΣ ΕΙΣ ΟΡΓΗΝ

20 ΔΙΟΤΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

21 ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΑΝΤΕΣ ΠΑΣΑΝ ΡΥΠΑΡΙΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑΝ ΚΑΚΙΑΣ ΔΕΧΘΗΤΕ ΜΕΤΑ ΠΡΑΟΤΗΤΟΣ ΤΟΝ ΕΜΦΥΤΕΥΘΕΝΤΑ ΛΟΓΟΝ ΤΟΝ ΔΥΝΑΜΕΝΟΝ ΝΑ ΣΩΣΗ ΤΑΣ ΨΥΧΑΣ ΣΑΣ

22 ΓΙΝΕΣΘΕ ΔΕ ΕΚΤΕΛΕΣΤΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΝΟΝ ΑΚΡΟΑΤΑΙ ΑΠΑΤΩΝΤΕΣ ΕΑΥΤΟΥΣ

23 ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΤΙΣ ΗΝΑΙ ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΥΤΟΣ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΟΣΤΙΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΝ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΕΝ ΚΑΤΟΠΤΡΩ

24 ΔΙΟΤΙ ΕΘΕΩΡΗΣΕΝ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΝΕΧΩΡΗΣΕ ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΕΛΗΣΜΟΝΗΣΕΝ ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΟ

25 ΟΣΤΙΣ ΟΜΩΣ ΕΓΚΥΨΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΙΝΗ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΟΥΤΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΟΥΧΙ ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΕΠΙΛΗΣΜΩΝ ΑΛΛ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΕΡΓΟΥ ΟΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΙΝ ΑΥΤΟΥ

26 ΕΑΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΝΟΜΙΖΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΛΙΝΟΝΗ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΝ ΑΥΤΟΥ ΑΛΛ ΑΠΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΑ

27 ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΜΙΑΝΤΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΤΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΦΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΧΗΡΑΣ ΕΝ ΤΗ ΘΛΙΨΕΙ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΤΤΗ ΕΑΥΤΟΝ ΑΜΟΛΥΝΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ